رئیس آموزش و پرورش تفرش: خاطرات دانش آموزان شهید به منظور بصیرت افزایی در مدارس تفرش بازگو شود

پایگاه خبری تفرش:

عزاداری دانش آموزان زنجانی

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان تفرش گفت: مربیان و معلمان خاطرات دانش آموزان شهید را در مدارس تفرش بازگو کنند تا دانش آموزان با رشادت ها و دلاوری‌های شهدای دانش آموز آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، محمد افشاری پیش از ظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدرسه دخترانه حاج مسلم شمس این شهرستان با بزرگداشت این روز مهم و عظیم در تقویم ملی ایران اسلامی اظهار کرد: بصیرت افزایی در بین دانش آموزان جمهوری اسلامی با توجه به هجمه دشمنان  باید افزایش یابد.

وی افزود: در روز 13 آبان سه اتفاق مهم انقلاب ایران را هدایت کرده و نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته است.

افشاری تصریح کرد: در تاریخ انقلاب و در 13آبان سه اتفاق مهم که درپیروزی و تداوم انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفاء کردند، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تبعیدحضرت امام خمینی(ره) به ترکیه وکشتار دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش تفرش عمل به وصایای شهدا را یکی از راه های استکبار ستیزی عنوان کرد و گفت: حفاظت از دستاوردهای انقلاب امروز مهمترین وظیفه دانش آموزان است.

وی نواخته شدن زنگ استکبارستیزی را یادآور رویدادهای مهم و تاریخی 13 آبان دانست و افزود: حفظ و تقویت بصیرت‌، ولایت‌پذیری و دشمن‌شناسی و استکبارستیزی بسیار ضروری و مورد تاکید است.

افشاری تصریح کرد: این زنگ به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، در آستانه فرارسیدن 13 آبان‌ ماه و با هدف اعلام برائت از شیطان بزرگ و نشان دادن استکبارستیزی دانش‌آموزان نواخته شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 17:21 | نویسنده : میثم اله وردی |